loading...
سن پاتوق sanpatogh
اطــــــــــــــلــــــــــــــــــاعـــــــــــــــــات

» بــــــســم الــلــه الـــرحـــمـــنــ الــرحــــيــــم «

» بــه  پــــایــگاه تفـــریحی ســــن پـــــاتــــوقــــ خــــوش آمــدید «

»  ســـن پــــاتــــوقـــــ در زبان ترکی یعنی پـــاتــــوقــــ تـــو «

» به علت بــــــــروز بـــــــودن از صفحات دیگر بازدید کنید «

» الـلـهـم صـلـی عـلـی مـحـمـد و الــ مـحـمـد و عـجـل فـرجـهـم «

» تـمـام مـطـالـب ایـن سـایـت طـبـق قـوانـيــن جـمـهـور اسـلامـی ایـران هـسـت «

« ما در روز بیشتر از 10 مطلب میزاریم پس از صفحه هات دیگر نیز بازدید کنید »

.:: برای سفارش تبلیغات یا تماس با ما از ایمیل استفاده کنید sanpatogh@gmail.com ::.

تولبار سایت
Get our toolbar!

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عـــــــــــکس 3ــــکـــ30 در ساحــــــــــل خـــــــــزر!!!!+18 14 14351 ami
طراحی رایگان بنر برای شما 77 7042 mra2000
دخترا یکی زیاد کنن پسرا یکی کم کنن....بازی بدون عضویت 10 2512 morteza
از تولید به مصرف+عکس(اگه جنبه داری ببین،اگه نه نیا حواهشا 5 2262 morteza
درد دلـــــــــ با آقایــــــــ ایرانسلـــــــــــــــ خیلی جالب 4 1328 morteza
عــکــس های کم یاب و زیبا (نبینی نصف عمرت...) (آپدیت پذیر) 186 6505 turkam
پیش بینی 3 1128 mina
شوخی با رونــــــــــــــالدو و مســـــــــــی 2 1445 mina
تفاوت های جالب زن و دوست دختر(فقط خنده) 3 2027 samira2013
10 عدد از ترسناکــــــــــ ترینـــــــ شکنجه‌های قرون وسطی! 2 1360 3257539797
مناجات نامه خواجه عبدالله ..:: رایــــــــانه ایــــــــــ ::.. 2 1114 3257539797
چرا یک دانش جو نمی تواند درس بخواند ؟ § طنــــــــــــــــــز 0 956 sub98
عکس های مــــــتـــــــــحـــــــــــرک (اپدیت پذیر،با لینک سالم) 1 1102 sanpatogh
بدن کاریکاتوریستی که به پیامبر توهین کرده بود سوخت ( حتماً بخونید) 1 1408 turkam
تست خنده دار 0 949 sub98
ماجرای طنـــــــــز ( نخونی از دستت رفته) 0 1139 sub98
یاد گرفتن زبان ترکی ............. 4 1635 sanpatogh
دانلود نسخه ی بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان 0 943 sub98
خنــــــــــــــــــده بـــــــــــــــــازار 1 1055 sanpatogh
رکورد بازی انلاین فکری در اینجا 2 1077 sub98
S♥ P بازدید : 1126 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید  93.12.15

مازیار فلاحیمحسن یاحقیایمان فلاح و امید جهانبهزاد پکسآرمین نصرتیایمان قیاسیبهروز وظیفه علی شوکتعلیرضا آذربچه های ایرانسامان جلیلی امیر تتلو

لیست اهنگ ها :

 

1.دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

2.دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام شهر بی تو

3.دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح و امید جهان به نام شمال تا جنوب

4.دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام خون مرده

5.دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام ریمیکس

6.دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی به نام تا دنیا دنیاست

7.دانلود اهنگ آذری شاد بهروز وظیفه با نام لیلا

8.دانلود آهنگ جدید علی شوکت به نام بی خداحافظی

9.دانلود ریمیکس جدید علیرضا آذر ، میلاد بابایی و امیر عباس گلاب به نام اتاق

10.دانلود آهنگ جدید بچه های ایران به نام نوروز امروز

11.دانلود آهنگ جدید آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

12.دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

13.دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تعادل

ادامه مطلب:دانلود،مطلب بيشتر،تصاوير بيشتر

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

مازیار فلاحی

دانلود آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی

Download New Music Maziyar Falahi – Asheghet Hastam

 

.

دانلود آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی با کیفیت ۳۲۰

Maziyar Falahi – Asheghet Hastam

.

دانلود آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی با کیفیت ۱۲۸

Maziyar Falahi – Asheghet Hastam

.

متن آهنگ مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

اگه از من تو بپرسی که چرا عاشقت هستم

کافیه فقط یه لحظه دس بذاری توی دستم

تا بریم به لحظه هایی که فدات شه دل خستم

تا بدنی تو کدوم خاطره من بی تو شکستم

قلب من جونون میگیره وقتی که تو نیستی پیشم

واسه من حرفی نداری وقتی رو به روت میشینم

واسه من نبض حیاتی مثل خونی توی رگهام

به من عاشق نگاه کن میبینی بی تو چه تنهام

شعر آهنگ مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

بغض من بسته گلومو دل من طاقت نداره

تو میخوای ازم جداشی وقتشه چشام بباره

شاید این بغض شکسته منو یاد تو بیاره

تا بگم عاشقت هستم بمونی پیشم دوباره

بمونی پیشم دوباره

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

 

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام شهر بی تو

دانلود آهنگ محسن یاحقی به نام شهر بی تو

محسن یاحقی

دانلود آهنگ شهر بی تو محسن یاحقی

Download New Music Mohsen Yahaghi – Shahre Bi To

 

.

دانلود آهنگ شهر بی تو محسن یاحقی با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yahaghi – Shahre Bi To

.

دانلود آهنگ شهر بی تو محسن یاحقی با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yahaghi – Shahre Bi To

.

متن آهنگ محسن یاحقی به نام شهر بی تو

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهر بی تو زندم یخ زده تموم جونم

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

تکست آهنگ محسن یاحقی به نام شهر بی تو

این خیابونای بی تو همه به چشام غریبن

هرکجا خاطره داریم تو نباشی یه فریبن

وقتی هم دردی نمونده با کی میشه همصدا شی

تو یه شهر بی ترحم

خیلی سخته زنده باشی

میرم از شهری که هرجا پره از کوچه بن بست

هرکی میگه آشناته بیشتر از همه غریبست

میرم از شهری که بی تو پر تردیدو عذابه

بی تو سهم من از این شهر لحظه های اضطرابه

شعر آهنگ محسن یاحقی به نام شهر بی تو

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهر بی تو زندم یخ زده تموم جونم

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام شهر بی تو


 

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح و امید جهان به نام شمال تا جنوب

دانلود آهنگ ایمان فلاح و امید جهان به نام شمال تا جنوب

ایمان فلاح و امید جهان

دانلود آهنگ شمال تا جنوب ایمان فلاح و امید جهان

Download New Music Iman Fallah – Shomal Ta Jonob Ft Omid Jahan

 

.

دانلود آهنگ شمال تا جنوب ایمان فلاح و امید جهان با کیفیت ۳۲۰

Iman Fallah – Shomal Ta Jonob Ft Omid Jahan

.

دانلود آهنگ شمال تا جنوب ایمان فلاح و امید جهان با کیفیت ۱۲۸

Iman Fallah – Shomal Ta Jonob Ft Omid Jahan

.

متن آهنگ جدید ایمان فلاح و امید جهان شمال تا جنوب
قشنگه کیجا جان برو من تر قربون برو که باهم نباشیم نبی پشیمون
قشنگه کیجا جان برو من تر قربون برو که باهم نباشیم نبی پشیمون
وای سیاهه زنگی دلوم نکن خون وای ز دوریه تو شدوم چو مجنون
وای سیاهه زنگی دلم نکن خون وای ز دوری تو شدم چو مجنون
حالا جمال جمالو جمالو جمال بلو , جمال جمالو جمالو جمال بلو
حالا جمال جمالو جمالو جمال بلو , جمال جمالو جمالو جمال بلو
شعر آهنگ جدید ایمان فلاح و امید جهان شمال تا جنوب
کیجا جان من به قربونه ته بروم..
قشنگه کیجا جان برو من تر قربون برو که باهم نباشیم نبی پشیمون
قشنگه کیجا جان برو من تر قربون برو که باهم نباشیم نبی پشیمون
دله تو مختکه سینه آروم نمیگیره هل یوسه هلل یوسه هلل یوسه امشو نمیخوسه
دله تو مختکه سینه آروم نمیگیره هل یوسه هلل یوسه هلل یوسه امشو نمیخوسه
حالا جمال جمالو جمالو جمال بلو , جمال جمالو جمالو جمال بلو
حالا جمال جمالو جمالو جمال بلو , جمال جمالو جمالو جمال بلو
قشنگه کیجا جان برو من تر قربون برو که باهم نباشیم نبی پشیمون

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح و امید جهان به نام شمال تا جنوب


 

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام خون مرده

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام خون مرده

بهزاد پکس

دانلود آهنگ خون مرده بهزاد پکس

Download New Music Behzad Pax – Khoon Mordeh

 

.

دانلود آهنگ خون مرده بهزاد پکس با کیفیت ۳۲۰

Behzad Pax – Khoon Mordeh

.

دانلود آهنگ خون مرده بهزاد پکس با کیفیت ۱۲۸

Behzad Pax – Khoon Mordeh

.

متن آهنگ جدید بهزاد پکس به نام خون مرده
ای داد از دلم گفتی از این بیگانه دلگیرم
مسیر زندگیم رو دارم ویرانه میبینم
دلم خوش بود به این دنیا ولی آخر تو گوشم زد
تموم حسمو از این دله دیوانه میگیریم
دیوانه میگیریم
شک کن به عکسام نبین لبخندمو داداش
همه چی مصنوعیه مثل گلایی که باهاش
مادرم تابلو درست میکرد واسه تزئین خونه
چیزایی یادمه که روح منم زنده میشه باهاش
چایی تلخو بریزم یکم حقیقت بخوری
فلانیاونجا رسید چون مایه داره باباش
ما خونمون گِلیه جنس خودمونه بابا
اگه تو خودمم نترس کاری ندارن با ماها
میگی مصاحبه نکن واست مشکل میشه
روبه روت یجوره رفیقت میره پشتت میگه
دنیا جنگه بابایی مثله اون کارتونا نیست
اینجا نخوری خوردنت دنیا کوفتت میشه
مردم مرام ندارن اگه فحش میدم ببخش
اگه سرمم ببرن بدون بازم میرم تا عرش
راستی کرایه خونمو دارم میدما بابایی
نبینم یه وقت رفتی تو صف سبد کالایی
پسرت مرد شده دیگه فکر اینچیزا رو نکن
بچه که بودم فکر میکردمکه تو خوده خدایی
بابا غصه نخوریا من اشک تورو دیدم
همینا باعث شدن که الان به اینجا رسیدم
خدا بالا سرمونه هیچوقت دیر نمیکنه
من نقاش شدم همه دردارو کشیدم
اینجا بدی زیاده ها کم نمیارم نترس
دنیا هم دشمن شه باهامون من دردامونو میگم
ای ساز شکسته نمیبازی چرا
با این دله خسته نمیسازی چرا
نمیسازی چرا
همه روزنامه هامون پُر از خبر مجازه
کی مجاز نیست اونکه خوند بدون اجازه

شعر آهنگ جدید بهزاد پکس به نام خون مرده
اونکه پروبال نداشت بخواد پرواز کنه
پس زیرزمینه جاش آسمونو میبازه
اینارو ول کن حاجی وام هنریم میدی؟
اصن آدمم من تو من هنریم دیدی؟
میگه چی میخونید شما همش ور ور میکنید
الکی داد میزنید صدارو هی ول میکنید
حاجی بخدامون قسم من نمازمم خوندم
فکرم اجاره خونه بود از صف تو جا موندم
حاجی نوکرتم ببین منو کجا میبری خب
قبله این طرفی بودا پس چرا اونوری شد
به اسمت قسم حاجی واسه شهیدم اشک ریختم
من خودیم به مولا چرا نمیخوای نزدیک شم
یه جوونم که فقط زیادی بارشه
دشمنت من نیستم حاجی اون گروه داعشه
من یه صدای مُردم که بریده از همه
به خدا اسیدم ندارم این قلمه دستمه
من عاشق وطنم حاجی وقت جنگم میام
نمیخوام واسه کسی باعث دردسر شم زیاد
غمم پدر پیرمه خدا حفظت کنه
یکم صبر کن حاجی صدای عطسه کردن میاد
منو درک کن همین چیز زیادی نمیخوام
این دردا که شنیدی از قلب سردم میاد
من همیشه از بچگی نقاشیم خوب بودا
انقدر درد کشیدم انقدر حسرت کشیدم
انقدر نداری کشیدم
اینارو نمیگم دلت بسوزه
اینارو میگم یذره چشاتو وا کنی مشتی
ماهم آدمیم منم همـوطنتم

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام خون مرده


 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام ریمیکس

دانلود آهنگ آرمین نصرتی به نام ریمیکس

آرمین نصرتی

دانلود آهنگ ریمیکس آرمین نصرتی

Download New Music Armin Nosrati – Remix Ft Omid Delan

 

.

دانلود آهنگ ریمیکس آرمین نصرتی با کیفیت ۳۲۰

Armin Nosrati – Remix Ft Omid Delan

.

دانلود آهنگ ریمیکس آرمین نصرتی با کیفیت ۱۲۸

Armin Nosrati – Remix Ft Omid Delan

.

 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام ریمیکس


 

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی به نام تا دنیا دنیاست

دانلود آهنگ ایمان قیاسی به نام تا دنیا دنیاست

ایمان قیاسی

دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست ایمان قیاسی

Download New Music Iman Ghiasi – Ta Donya Donyast

 

.

دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست ایمان قیاسی با کیفیت ۳۲۰

Iman Ghiasi – Ta Donya Donyast

.

دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست ایمان قیاسی با کیفیت ۱۲۸

Iman Ghiasi – Ta Donya Donyast

.

 

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی به نام تا دنیا دنیاست


 

دانلود اهنگ آذری شاد بهروز وظیفه با نام لیلا

دانلود اهنگ آذری بهروز وظیفه با نام لیلا

بهروز وظیفه

دانلود اهنگ آذری لیلا بهروز وظیفه

Download New Music Behruz Vazife – Leyla

 

.

دانلود اهنگ آذری لیلا بهروز وظیفه با کیفیت ۳۲۰

Behruz Vazife – Leyla

.

دانلود اهنگ آذری لیلا بهروز وظیفه با کیفیت ۱۲۸

Behruz Vazife – Leyla

.

 دانلود اهنگ آذری بهروز وظیفه با نام لیلا

 


 

دانلود آهنگ جدید علی شوکت به نام بی خداحافظی

دانلود آهنگ علی شوکت به نام بی خداحافظی

 علی شوکت

دانلود آهنگ بی خداحافظی علی شوکت

Download New Music Ali Shokat – Bi Khodahafezi

 

.

دانلود آهنگ بی خداحافظی علی شوکت با کیفیت ۳۲۰

Ali Shokat – Bi Khodahafezi

.

دانلود آهنگ بی خداحافظی علی شوکت با کیفیت ۱۲۸

Ali Shokat – Bi Khodahafezi

.

 

دانلود آهنگ جدید علی شوکت به نام بی خداحافظی

 


 

دانلود ریمیکس جدید علیرضا آذر ، میلاد بابایی و امیر عباس گلاب به نام اتاق

دانلود ریمیکس آهنگ علیرضا آذر به نام اتاق

علیرضا آذر

دانلود ریمیکس آهنگ اتاق علیرضا آذر

Download New Remix Alireza Azar – Otagh

 

.

دانلود ریمیکس آهنگ اتاق علیرضا آذر با کیفیت ۳۲۰

Alireza Azar – Otagh

.

دانلود ریمیکس آهنگ اتاق علیرضا آذر با کیفیت ۱۲۸

Alireza Azar – Otagh

.

 

دانلود ریمیکس جدید علیرضا آذر به نام اتاق

 

 

دانلود آهنگ جدید بچه های ایران به نام نوروز امروز

دانلود آهنگ بچه های ایران به نام نوروز امروز

بچه های ایران

دانلود آهنگ نوروز امروز بچه های ایران

Download New Music Bachehaye Iran – Norooz Emrooz

 

.

دانلود آهنگ نوروز امروز بچه های ایران با کیفیت ۳۲۰

Bachehaye Iran – Norooz Emrooz

.

دانلود آهنگ نوروز امروز بچه های ایران با کیفیت ۱۲۸

Bachehaye Iran – Norooz Emrooz

.

 

دانلود آهنگ جدید بچه های ایران به نام نوروز امروز

 

 

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

دانلود آهنگ آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

لینک اضافه شد

آرمین 2AFM

دانلود آهنگ طبق معمول آرمین ۲AFM

Download New Music Armin 2AFM – Tebghe Mamool

 

.

دانلود آهنگ طبق معمول آرمین ۲AFM با کیفیت ۳۲۰

Armin 2AFM – Tebghe Mamool

.

دانلود آهنگ طبق معمول آرمین ۲AFM با کیفیت ۱۲۸

Armin 2AFM – Tebghe Mamool

.

متن آهنگ جدید آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

چه سری روزا شد سپری

من شدم تنها پسری که روت کلید نمیکرد

الکی نمیزد

به تو هیچوقت شک نداشت

تو دنیا بودی تک براش

بخاطر وجود خودت کلی فرق کرد با قبلناش

اینو کردم پیش بینی

که بهتر از تو هیچکی نی

نباید باور میکردی

حرفایی که پشتم میشنیدی

تو همونی که دوس داشتمی

انرژی مثبت دوس داشتنی

که با خودت همه جوره هستمو

حا نمیکنم با دوستات ولی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول

طبق معمول

شعر آهنگ جدید آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

نمیدونم من چرا نمیتونم

از تو دل بکنم یهو برم

بگو مگه بهتر از تو هم هست

زندگیم باتو راحته خوبی تو

ندارم طاقت دوریتو

از همون روز اول دیدمت یهو حالم یجوری شد

دوس داشتم شبیه من باشی

توی مشکلات شریکم باشی

هرکاری میشد واست میکردم تا تو دوس دختر جدیدم باشی

نداشتیم باهم هیچ مشکل حادی

یه زندگی خوشگلو عادی

منو همه جوره قبول کرده واسن مهم نبود حتی مشکل مادی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول طبق معمول

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲AFM به نام طبق معمول

 


 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

لینک اضافه شد

سامان جلیلی

دانلود آهنگ تکرار سامان جلیلی

Download New Music Saman Jalili – Tekrar

 

.

دانلود آهنگ تکرار سامان جلیلی با کیفیت ۳۲۰

Saman Jalili – Tekrar

.

دانلود آهنگ تکرار سامان جلیلی با کیفیت ۱۲۸

Saman Jalili – Tekrar

.

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

تکراره شب و روزم رو ریتم تکراره

رفتش هم منم همون که بی تو بیماره

مدام زندگیش رو تکراره

دل تو یه سنگ نیست یه دیواره

میباره میباره

این چشمم هنوزم به عکسات حس داره

مدام زندگیش رو تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام

عوض نشد مسیر رویاهام

بجون عشقمون به جون لحظه هام

هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز

دلم دیگه تو تنهایی بسوز

باید که سرکنی شاید بیاد یه روز

شعر آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

تکراره شب و روزم رو ریتم تکراره

این زجره چشایی که بی وقفه بیداره

نمیخواد که آرومم بذاره

غم تو کم نیست یه آواره آواره آواره

این اشکام که یک نفس میباره بیزاره

که نیستیو رو ریتم تکراره

باور کن نشد که با خودم کنار بیام

عوض نشد مسیر رویاهام

به جون عشقمون به جون لحظه ها

هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز

دلم دیگه تو تنهایی بسوز

باید که سرکنی شاید بیاد یه روز

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار

 


 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تعادل

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تعادل

 امیر تتلو

دانلود آهنگ تعادل امیر تتلو

Download New Music Amir Tataloo – Taadol

 

.

دانلود آهنگ تعادل امیر تتلو با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Taadol

.

دانلود آهنگ تعادل امیر تتلو با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Taadol

.

متن آهنگ امیر تتلو به نام تعادل

دستای منو ول نکن که تعادل ندارن

ادا اطفاری برام نمونده که براتو درآرم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم

بخدا کم بهاتو ندادم

مهم نیست حرفای مردم

گذشته ها گذشته

گدشته

مهم نیست هرکاری کردی منم همون کارارو کردم

همش از روی تنهایی و خشمه

نذا اینا چشماتو کنه خیس

مهم اینه که دیگه بد دورت نیست

سرگله نیست سرد و متری تنگو ورنیست

مهم اینه که بهتر از خودت نیست

شعر آهنگ امیر تتلو به نام تعادل

دستای منو ول نکن که تعادل ندارن

ادا اطفاری برام نمونده که براتو درآرم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم

بخدا کم بهاتو ندادم

تکست آهنگ تعادل امیر تتلو

دوباره تو اتاقم تنها میشینم

دوباره تو تنهایی تورو میبینم … تورو میبینم هرجا

همه جا پیش منی همجا با من حرف میزنی

یه حس مث بوسیدنی

یه احساس پوسیدنی

دوباره رو تن من عطر تنت هست

دوباره رو تن من هستا

باز همه وجودم از خندیدنت محو

دوباره رو تن من هستا

همینجا روبه رویی همجا حتی وقتی دوره دوری

ما با هم رو به نوریم

تکست آهنگ تعادل امیر تتلو

دستای منو ول نکن که تعادل ندارن

ادا اطفاری برام نمونده که براتو درآرم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم

بخدا کم بهاتو ندادم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تعادل

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/02/13 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

درخواستی

تمام آهنگ های علی بابا با لینک مستقیم و همراه با کنسرت

 

کنسرت حرمت

http://meliline.tk/2015/Video/Ali%20Baba%20-%20Hormat%20(Meli-Media.Com).mp4

 

کلیپ کنسرت علی بابا

http://meliline.tk/2015/Video/Ali%20BaBa%20(Meli-Media).mp4

 

اهنگ های علی بابا

 

کی گفته حال من بده

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba%20-%20KI%20GOFTE%20HALE%20MAN%20BADE.mp3

عکس یادگاری

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba%20feat%20Arad-Axe%20Yadegari.mp3

غریبه خوش اومدی

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba%20Feat%20Farshad%20Pixel-Gharibe%20khosh%20omadi.mp3

تولد مرگ

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba%20ft%20Farshad%20Pixel%20And%20Amir%20Kalhor%20_%20Tavalod%20e%20Marg.mp3

شب سفید

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba%20ft%20Reza%20Mehrabi%20And%20Mohammad%20Lover%20-%20Shabe%20Sefid.mp3

حالت خیلی بده

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Ali%20Baba-Halet%20Kheyli%20Bade.mp3

سرباز

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Taghas/Alli%20Baba%20-%20Sarbaz.mp3

یه حس بد

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Khatereha/1-Ali-Baba-Ye-Hese-Bad.mp3

بخند

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Khatereha/3-Ali-Baba-Feat-Amir-Night-Wolf-Bekhand.mp3

عقده

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Khatereha/4-Ali-Baba-Oghde.mp3

خاطره

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Khatereha/6-Ali-Baba-Khatereha.mp3

غریبه خوش اومدی

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20baba%20-%20Farshad%20Pixel%20-%20Gharibe%20Khosh%20Omadi.mp3

حرمت

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20baba%20-%20Hormat.mp3

کجایی دقیقا

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20baba%20-%20Kojayi%20Daghighan.mp3

مسافر

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20baba%20-%20Mosafer_2.mp3

شب سفید

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20Baba%20-%20Shabe%20Sefid.mp3

تبریک

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20Baba%20-%20Tabrik.mp3

تقاص

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20baba%20-%20Taghas.mp3

عکس یادگاری

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Ali%20Baba%20feat%20Arad-Axe%20Yadegari.mp3

فاصله

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Ali%20Baba/Ali%20Baba%20-%20Singles/Alibaba%20-%20Fasele.mp3

دیوونه

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/08/21/Ali%20Baba%20-%20Divoone%20(Ft%20Ahmad%20Solo).mp3

تردید

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/11/30/Ali%20Baba%20-%20Tardid.mp3

دل نوشته

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/09/14/Ali%20Baba%20-%20Del%20Nevshte.mp3

پری دریایی

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/09/19/Ali%20Baba%20-%20Pari%20Daryaei%20(Ft%20Behnam%20Si).mp3

دلواپسی

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/10/25/Ali%20Baba%20-%20Delvapasi%20(Ft%20Behnam%20Si).mp3

آروم بگیر

http://dl.meli-media.com/mor/Ali%20Baba%20Ft%20Behnam%20SI%20-%20Aroom%20Begir.mp3

رهگذر 

http://dl.meli-media.com/1393/MUSIC/11/23/Ali%20Baba%20-%20Rahgozar%20(Ft%20Mahmoud%20Ashrafi).mp3

**

Plz Share


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    میزان رضایت از سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 823
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 828
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 2,492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 8,023
  • بازدید ماه : 6,508
  • بازدید سال : 162,238
  • بازدید کلی : 2,039,674